מיוחד לימי בין הזמנים: הסגולה של מרן שר התורה זיע"א

אליהו גרין No Comments on מיוחד לימי בין הזמנים: הסגולה של מרן שר התורה זיע"א

האסונות רודפים אותנו 'בין הזמנים' אחרי 'בין הזמנים' רח"ל. אשתקד הורה מרן שר התורה זיע"א כיצד ניתן לעבור את בין הזמנים בשלום בלי פגעים רוחניים וגשמיים. הוא גם כתב על כך מכתב ברור. שלושת גדולי הדור, בני משפחתו ותלמידיו של מרן זצ"ל מצהירים: הגזירה משנה שעברה שרירה וקיימת גם השנה. עוצרים את האסון הבא

20:24
29.04.24
אתר קול חי No Comments on התקדמות דרמטית במגעים לעסקת חטופים | חדשות החג

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפעמים זה נדמה שהדבר כבר הפך למסורת חלילה וחס. מדי שנה, בימי בין הזמנים אנחנו מתבשרים על אסונות כבדים שאירעו ל"ע, לצעירים חרדיים שיצאו לטייל ולהחליף כוחות. לאחר מעשה אנחנו תמיד מכים על חטא, ומנסים להבין איפה יכולנו, כציבור, להשתפר ולחנך את בני הנוער בצורה חדה יותר לזהירות, בלי לחנוק את הרצון שלהם לטייל וליהנות מנופי הקסומים של ארץ הקודש.

בשנה שעברה, הגה מרן שר התורה זיע"א, רעיון מיוחד לשמירה על הילדים בימי בין הזמנים: תרומה בסך של עשרה שקלים ליום, לקרן מיוחדת שהוקמה לשם כך, בוודאי תגונן על הילדים שלנו, כפי שהעיד החכם מכל אדם, "צדקה תציל ממות".

מרן שר התורה זיע"א, אף יצא מגדרו וכתב בכתב ידו, שהתורמים לקרן 'וישמרך', יזכו להינצל ולהישמר הם וילדיהם, גם מפגעים גשמיים וגם מפגעים רוחניים בימי בין הזמנים.

וזה היה נוסח המכתב של מרן שר התורה זצ"ל: "בס"ד אב תשפ"א, התורמים ר"י שקלים לקופת העיר יזכו לשמירה עילאה בימי בין הזמנים ברוחניות וגשמיות".

"לחצו כאן כדי להגן על הילדים שלכם מפגעים גשמיים ורוחניים בימי 'בין הזמנים'"

לקראת בין הזמנים הנוכחי, יצאו בני משפחתו ותלמידיו מרנן הגר"י זילברשטיין, הגר"ש גלאי והגר"ש שטיינמן שליט"א, במכתב מיוחד, בו הם קובעים פה אחד, כי גזירתו של מרן שר התורה לעולם עומדת, וגם בבין הזמנים הנוכחי, מי שיתרום סכום של 210 שקלים, עשרה שקלים לכל יום מ-21 ימי בין הזמנים, יזכה גם הוא לשמירה עילאה כגזירתו של מרן שר התורה זיע"א.

במכתב שכתבו שלושת גדולי הדור, בני משפחתו ותלמידיו מרנן הגאונים שליט"א, הם מצהירים כי  "בוודאי שמרן זיע"א ימשיך להעתיר ממרומים על התורמים סך ר"י שקלים לקופת העיר לשמירה עילאה בימי בין הזמנים גם בשנה זו שנת תשפ"ב, וגם אנו נתפלל בס"ד ובלנ"ד מידי יום ביומו בתקופת בין הזמנים, שכל התורמים לקופת העיר סך הנ"ל יזכו לשמירה עילאה בימים אלו ברוחניות ובגשמיות".

"לחצו כאן כדי להגן על הילדים שלכם מפגעים גשמיים ורוחניים בימי 'בין הזמנים'"



0 תגובות